Sunday, November 4, 2007

#1: Négy zenekar produkcióját néztem végig november 1-jén este.

A sort a Streng Verboten kezdte, őket, őszintén bevallom, most láttam először, habár a banda létezéséről már jó ideje tudok, most nyílt első ízben lehetőségem erre. Meggyőző produkciót nyújtottak, nekem a Sepultura-blokk (Chaos A.D., Roots Bloody Roots, nem emlékszem mi volt még) különösen tetszett.
Másodikként lépett a színpadra Flood Has Come (korábban Reign of Rain néven játszottak). A zenekar felállása sokat változott az indulás óta. A jelenlegi verzió, talán kijelenthetem, hogy a legerősebb, különösen az új frontember, Busa Gergely jótékony hatása volt érezhető, de a zenészek félelmetes technikás zúzást biztosítottak, nekem némely pillanatban az állam is leesett (majdnem...). Tényleg rengeteget fejlődtek.
A harmadik a Zero Tolerance volt. Ezen a ponton valószínűleg a teljes közízléstől távolodom el, és biztos meg lesz emlegetve egy-két felmenőm is, de a helyzet akkor sem változtatható meg. Ti. nekem ez a koncert, és a záró performansz, a Penalty Kick koncertje sem volt meggyőző, sőt, utóbbi kifejezetten erőltetettre sikeredett. Hardcore hangulat az volt, de ennél többet én nem tapasztaltam. Természetesen két profi zenekarról van szó, a Zero Tolerance egy korábbi koncertje, ugyanezen a helyen például kifejezetten jól esett, a mostaniakról viszont sajnos nem tudok sok jót elmondani.
#2: Ezen a ponton pedig a közönség véleményezése jönne, de mivel egy pár nap már eltelt az esemény óta, a bennem felgyülemlett kritika kezd alábbhagyni. Annyit azonban megemlítenék, hogy messze nem volt szimpatikus a közönség nagy részének viselkedése, hozzáállása. Különösen a pogonak csúfolt idétlen káosz taszított. Életem folyamán részt vettem már annyi pogoban, hogy egy ilyenbe ne álljak be. (Talán majd idővel sokaknak megjön az eszük.)
Summa summarum, egy-két korábbi hardcore vagy metal esten, ahol ugyan kevesebben voltunk, sokkal jobb hangulat volt, tételezzük fel rejtély, hogy miért (nem az)...

5 comments:

Anonymous said...

AZ első 2 zenekar tényleg fenomenális volt.A 3.nál már tényelg ment le a hangulat a pk végét pedig meg se vártam.
A közönség ről nem nyilatkoznék ilyen egyhangúan mert 2-3 állat tette komolyan veszéllyessé a pogót a többiek (köztük én is) csak védekezni próbáltak a durvább mozdulatokkal.
amúgy Balázs voltam.

óz ír-e? said...

nekem az első zenekar tetszett különösen. a másodikat is tudtam még élvezni, aztán megjelent a színen a terminátor, és röpültek az emberek. bár szerintem, azért több mint egy-két ember viselkedett pogótlanul abban a kaotikus agresszorban. Mert ugye, pogózni az pogózik aki akar. És nem ám egy két hülye belerohan, avgy belelöki a másikat azokba akik csak nézők szeretnének lenni. Aztán csodálkoztam h még enkem is lett pár zöld foltom. És be kell, hogy valljam belőlem is előhozta az agressziót.lélekben. arról, hogy ez, hogyan nyílvánult meg bennem, nem itt, és nem most :P
Annak viszont nagyon örültem, hogy sok kedves ismerős arccal találkozhattam, és az autó után kötött, száguldó konténer-csoda sem volt semmi.......;)

Anonymous said...

szóval te a true hc ellensége vagy :D

kihagytad a kalendáriomodból a csütörtöki Argies koncertet, pótoljad

Mesif said...

köszi a kiegészítéseket mindenkinek... igazatok van az ellenvetéseket illetően.
djnsh nem vagyok a trú hácé ellensége , tőlem lehet rugdosni, ütni-verni egymást... de azért fejet előrehajtva végigszaladni ágyúgolyóként a színpad előtt, meg hasonló ökörségek, az már csak a hangulaton ront.. :D
argies-t meg pótolom! :)

Anonymous said...

nem lett megemlítve hogy a Pk feldolgozásokat játszott kivétel 2 saját szám de ze mindegy a dolgok hardcore oldalát nézve nagyon gyenge blitz ,warzone feldolgozásokat ne játszon senki ha nincsenek skin-ek a terem hátsó réstében ülő 1 skin arc az meg majs elásta magát ettől.ilyen zenekarnak integrity-t meg metál dolgokakkal kell operálnia,nem pedig nyaln imiindeki fele!
zero tolarence legalább hozta saját zenéjét.sajnos egyik zenekar sem mutat értékket.a saját számaiknál senki nem ismeri a szöveket és senki nem vásárol tőlük lemezeket,azért mert nem hoznak legalább diy cd-ket.itt kezdődne a hardcore nem pedig a "most jön a mosh" rész bemondásánál.szánalom és fekete humor.

Post a Comment